Η Black Friday, όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος θα πραγματοποιηθεί την τελευταία Παρασκευή του μήνα, επομένως το καλεντάρ θα δείξει φέτος 29 Νοεμβρίου.
«Παραδοσιακά», οι περισσότερες επιχειρήσεις της επικράτειας, βάζουν πολύ μεγάλες εκπτώσεις στην πλειονότητα των προϊόντων τους. Ο λόγος είναι διττός. Αφενός, ανεβάζουν τις πωλήσεις τους και σημειώνουν πολύ υψηλότερους τζίρους από τις καθημερινές, αφετέρου μέσα από τη ζήτηση και την προσφορά, γίνονται γνωστοί ακόμα και σε αγοραστικά κοινά που δεν τους ήταν εύκολο να φτάσουν αλλιώς.

Τι να προσέξουμε την ημέρα του Black Friday;
Τέτοιες ημέρες, οι απατεώνες καραδοκούν. Ακόμη λοιπόν και αν συναντήσουμε όρους όπως «φθηνό», «προσφορά», «mega sale» κλπ., μην θεωρήσετε ότι όντως πρόκειται για μια καλή ευκαιρία. Ας ερευνήσουμε λίγο καιρό πριν προβούμε στις αγορές μας ώστε να είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε αν όντως έπεσε η τιμή ενός κωδικού ή η δήλωση για έκπτωση είναι ψευδής.
Αρκετά προσεκτικοί και καχύποπτοι θα πρέπει να στεκόμαστε απέναντι στις στις άγνωστες ή πρωτοεμφανιζόμενες ηλεκτρονικές επιχειρήσεις. Σαφώς δε θα πρέπει πάντα να ταυτίζουμε τις άγνωστες επιχειρήσεις με τις μικρομεσαίες. Γιατί πάρα πολλές μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, πλασάρονται με ποιοτικές, ανταγωνιστικές και οικονομικές λύσεις για τους πελάτες τους. Αντιθέτως, αν διαπιστώσουμε ότι παραλείπονται κρίσιμα στοιχεία για την αναγνώριση της ταυτότητας της ηλεκτρονικής επιχείρησης όπως είναι η εταιρική επωνυμία, η ταχυδρομική διεύθυνση, τα τηλέφωνα επικοινωνίας, η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, είναι προτιμότερο να αποφύγουμε να προβούμε σε αγορά ελαφρά τη καρδία.
➡️Διάβασε ακόμη…
Πως υποβάλω για μια επιδότησης ΕΣΠΑ;
Τεράστια προσοχή στην παροχήευαίσθητων προσωπικών πληροφοριών. Όπου ζητείται η καταχώρηση της κάρτας μας η οποιασδήποτε άλλης μορφής προσωπικών δεδομένων ελέγξουμε με προσοχή το περιεχόμενο των όρων και των email που σχετίζονται με την συναλλαγή μας. Επίσης, θα πρέπει να μην προχωρήσουμε σε συναλλαγή αν μας ζητείται να εγκαταστήσουμε λογισμικό για την απόκτηση μιας προσφοράς.
Last but not least, που λένε και οι Άγγλοι, καλό είναι να μην επηρεαζόμαστε από τεχνικές όπως κουπόνια προσφορών ή giftcards καθώς η χρησιμότητά τους εκείνη την ημέρα δεν πρόκειται να μας δώσει κάποια ακόμα μεγαλύτερη έκπτωση, αλλά συνήθως αποτελεί τέχνασμα απλά και μόνο για να μπούμε στο κατάστημα.
Για να ενημερωθείτε εκτενέστερα επικοινωνήστε μαζί μας στο 2104128237 ή μέσω αλληλογραφίας στο [email protected]